Sunday, May 29, 2011

6.ülesanne

http://psyhholoogiasg.blogspot.com/2011/01/6-ulesanne.html

Tulemus: Arutlev mõtleja.
üllatas see et üks test võib olla nii täpne , kõik läks täppi minu kohta .
Eriti üllatav oli neid küsimusi lugeda , kohe tuli tuttav ette kuna ma küsin nii pidevalt.
Ma ei leidnud midagi mida peaksin silmas pidama.

  • Eelistab järkjärgulist, astmelist õppimist.Ei meeldi kui asjad kuhjuvad, seega tõsi.
  • Eelistab töötada üksi.Keskendun paremini kui olen üksi.
  • Märkab pigem üksikuid elemente, mitte tervikut (näiteks näeb metsa asemel palju erinevaid puid).
  • Meeldib õppida pigem detaile kui terviksüsteeme.
  • Otsuste tegemisel tugineb faktidele, meeltele ja loogikale.
  • Meldib töötada hästi organiseeritud tingimustes.
  • Teeb ühte asja korraga.
  • Õpitulemused on parimad siis, kui teavet esitatakse järk-järgult.Mind huvitab jah hinde saamine kohe pärast töö tegemist.
  • Ei kasuta rääkimisel žeste.
  • Eelistab vaikset, hästi valgustatud korralikku tööpaika.Ei kannata hämaras õppimist.
  • Töötades millegi kallal, tunnab vajadust see töö kindlasti edukalt lõpule viia.
  • Oskab end hästi sõnades ja arvude abil väljendada.
  • Meeldib korraldusi jagada.
  • Märgistab tekstis olulise info allajoonimise või nummerdamise teel.Täpselt õige minu kohta.
  • Kipub rääkides üksikasjadesse laskuma.
  • Mõtlemisprotsessis domineerib aju vasak poolkera.See oli minu jaoks varem teadmata.

No comments:

Post a Comment