Saturday, May 28, 2011

7.ülesanne

http://psyhholoogiasg.blogspot.com/2011/01/7-ulesanne.html

1.Kui ma pean esinema kuskil siis ma hakkan enne seda kohutavalt närveerima ja hakkan punastama.
2.Olen suhteliselt otsekohene, ei meeldi olla keegi teine.
3.Kui mul on järgmine päev midagi tähtsat ees, näiteks spordivõistlus või eksam, siis on mul õhtul meeletu ärevus sees ning magada hästi ei saa öösel.
4.Ehmun väga kergesti kui keegi mind ehmatab.
5.Kui ma näen oma lähedal suuri putukaid siis hakkan kartma ning külmavärinad tulevad peale.
6.Kui kuulen kiirabi häästi siis mõtlen kohe millegi halva peale mis võis juhtuda ning siis hakkab mul kõhe.
7.Ronides kõrgustesse hakkavad mul jalad värisema.
8.Kui olen väga vihane millegi või kellegi peale siis samuti hakkan vihast punastama ...
9.Käed hakkavad mul värisema vahel isegi siis kui loen ajalehest väga kohutavat artikklit.
10.Kui keegi suudab mind väga üllatada siis automaatselt lähevad silmad suureks.

No comments:

Post a Comment